استاندار زنجان:

ایجاد امید در مردم بزرگترین پروژه در استان است 

استاندار زنجان گفت: ایجاد امید در مردم بزرگترین پروژه در استان است که باید با انعکاس دستاوردها و اقدامات دولت برای تحقق آن تلاش کرد.

محسن افشارچی روز شنبه در گردهمایی روابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان به لزوم انعکاس خدمات و اقدمات دولت تاکید کرد و گفت: باید هر نقطه روشن را برای ایجاد آگاهی و امید در جامعه منعکس کنیم.

وی با بیان اینکه باید سطح آگاهی جامعه را بالا ببریم، خاطر نشان کرد: اگر نتوانیم روایت اول را داشته باشیم و به موقع عمل کنیم بسیاری از فرصت‌ها را از دست خواهیم داد.

افشارچی به لزوم باور مدیران به اهمیت و نقش روابط عمومی ها تاکید کرد و افزود: مدیران با تقویت اعتقاد به حوزه روابط‌ عمومی باید نسبت به تامین تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز این حوزه توجه جدی کنند.

استاندار زنجان گفت: روابط‌ عمومی یک مجموعه یک طرفه نیست، بلکه دماسنج یک دستگاه است و بازخوردهای جامعه را نسبت به دستگاه اجرایی دریافت می کند.

افشارچی به لزوم ارتباط تنگاتنگ مدیران و مسوولان روابط عمومی تاکید کرد و گفت: در زمان حاضر فرم ها، روش ها و بسترها در حوزه اطلاع رسانی تغییر کرده است و باید متناسب با آن حرکت کنیم.

وی به ارتقای توانمندی فعالان حوزه روابط عمومی ها اشاره کرد و افزود: باید از ابزارهای جدید در حوزه اطلاع رسانی بهره گرفت و نباید در قالب های گذشته ماند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.